Kalasat lite

Dalle fyllde ju en massa år (30) för inte så länge sen, idag bjöd dom på födelsedagstårta. Och självklart kom jag och barnen dit, för tårta kan man inte missa!


En blåslagen Noa med en vacker min.. Nej, det är inte hans föräldrar som slår honom ifall ni undrar. (Det är deras grannar..) Nä, men han ramlar nog överallt och ingenstans.


Malte övar på sin tamburin inför talang 2021.


Mmmm, kaka..


Kommer jag framåt nudå?


Inatt har Malte sovit halvbra, han somnade vid 20, jag gick och la mig vid 22-23 nångång och då vaknade han såklart, ammade och var sen.. Jepp, VAKEN! I över en timme iaf, sen slocknade jag nog. Vaknade till nångång under natten och såg min lilla bebis ligga på mitten av sängen och sova.
Han snurrade, vände och vred på sig innan han somnade, var tvungen att pallra upp med täcken och kuddar överallt så han inte skulle ramla ur sängen.

När ska han lära sig krypa då? Jag har ju satsat mina pengar (eller pengar och pengar..) på att han lär sig krypa i juni, få se hur rätt jag har då..

Men åla kanske han vill lära sig då? Nånting måste han ju lära sig så han hänger med brorsan och kusinen när dom far runt som yra höns!

Kommentarer
Postat av: nina

haha...gullig unge..ser lite läskigt ut också..

2010-06-06 @ 00:39:00
Postat av: ellie

Ne tårta är aldrig fel:P

2010-06-06 @ 00:58:07
URL: http://elliesss.blogg.se/
Postat av: momm

härlig bild på gympande maltepaltemikko

2010-06-07 @ 14:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0