Äcklig mat?

Igår hade vi balkongdörren öppet ett tag, men efter en stund börjar det lukta dåligt.. Jaha, nu lagar grannarna nån äcklig mat, luktade som när man kokar nåt äckligt kött i flera timmar, bläää.

Jaja, vi fortsatte ha öppet ändå, det luktade ju inte såå förfärligt ännu, inte förrän jag skulle till och amma.
Sa till Jonne att grannarna lagar nåt väldigt äckligt! Stäng balkongen!
Men vänta nu.. Luktade på Maltes blöja och visst.. Han hade BAJSAT! Men guuuud vad det luktade dåligt!
Stackars unge fick gå med bajsblöjan en stund, inte så fasligt länge, kanske 10 min..

Nej, jag bytte inte blöjan, det fick Jonne göra.

Nu måste jag packa, fastnade på balkongen och glodde på alla lastbilar som åkte förbi med alla glada studenter. Tänk, dom har hela livet framför sig. Jag är gammal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0