Semester? Vad är det?

Vi är hemma hela långa sommaren, Jonne har två veckor semester sen ska han tillbaka till jobbet och jag ska vara hemma med två barn i ett flyttkaos.
Denna lägenhet har vi kvar till 1/11 om ingen vill ha den innan.. Ja, klart vi har 18000:- att punga ut bara sådär. Självklart..
Jag vet, man ska vara ute i god tid när man säger upp lägenheten.. Men hallå, det är ju bostadsbrist här, fel å skriva ett tidigare datum? Dumma kbab. Vi måste isåfall ta ett till lån (=aldrig mera semester..) och betala tillbaka tills vi blir 95.

Å så skulle jag vilja åka till Göteborg.. Ja, klart man har råd, ska bara betala 18000:- och sen några extra tusen till så kan jag åka dit! Jaja, man kan ju drömma iaf.

Härlig åska igår, riktig jävla åska. Vi var på Thai när första riktigt höga mullret kom, kändes som om hela stället skakade. Mysigt, men ändå läskigt. Härligt med åska.

Kommentarer
Postat av: nina

men det vore ju inte vara några problem att få den uthyrd innan?vore ju konstigt.

vi har också semester nu.i byn.nu ska vi till badstranden.har hört att det ska vara enriktigt exotisk strand :D

2010-07-06 @ 15:00:22
Postat av: peka

Ni får försöka hyra ut den i andrhand annars!

2010-07-06 @ 21:42:30
URL: http://pekasrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0