Saknar dig

Min älskade lilla (ganska liten iaf) dator! Nu står du bara helt tyst i tv-rummet. Ensam, övergiven. Och jag saknar dig. Måste nog lämna bort dig för att du ska bli bättre, för det hoppas jag.. Att du blir bättre och kommer tillbaka till mig!

Jaja, får sluta tjata om min dator nudå.

Vaknade 6 imorse av att det åskade, sängen skakade lite av mullret. Läskigt men ändå härligt med åska.
Resten av familjen sov gott iaf, jag låg och lyssnade. Och försökte sova.. Men det gick inge vidare, 07:30 vaknade Malte och jag fick stiga upp. Somnade nångång efter 2 (eller kanske halv tre.. Slutade titta på klockan) och har vaknat typ 5 gånger och matat Malte. Trött? Neeejdå.





Mycket mat att välja på, vart ska man börja?

Malte gillar att äta mat.. Om han får göra det själv och det får han. Fast yoghurt var svårt att äta själv.. Matar man med sked så måste han hjälpa till att hålla i skeden, annars blir han arg och kastar sig bakåt. Tror vi ska sluta med yoghurt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0