Seeeeeg!

Hann inte skriva mer i förra inlägget, Malte ville ha mat och han ville ha det DIREKT! Inga väntetider här inte!
Förresten ringde fk till mig imorse, jag kanske får min föräldrapenning snart!! Det känns som om det behövs.. Att leva bara på Jonnes lön räcker inte långt precis.

Har haft Peka, Dalle & Noa här på datalagnings-tacos. Tacosen var god som vanligt.

Jonne och Noa fick chokladpudding till efterrätt.



Vet inte vem av dom som tyckte mest om det..


Nu verkar mitt lilla gossebarn vara tissesugen igen.
Jag är mest godissugen, men nu ska jag vänta till lördag! Tur att det är så kallt ute idag då.


Kommentarer
Postat av: nina

vaaa!silas äääälskar mumin redan.

2010-01-30 @ 09:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0