Sova, vad är det för påhitt?

På dagarna sover Malte väldigt bra, kan sova sådär 4 timmar i sträck, kanske är det det som är problemet.. För på natten gillar han inte att sova lika mycket.
Inatt somnade han vid 23 en sväng kanske, vaknade efter någon timme och var vaken till 03 kanske, somnade om igen efter en liten stund och sov till 05, sen var han vaken till 08! Sov till 08:30 för mer mat och sov sedan till.. 10 kanske, åt och sov till 12. Jag är trött. Så (&/¤#())=(&¤ trött.

Men jag hoppas att det vänder snart.. snaaaart snart!

har nu spjälsängen i sovrummet och datorn i tv-rummet. Han låg iaf i sin spjälsäng utan att gnälla, låg och pratade med allt runtomkring.

Bra att han inte skriker när han är vaken på natten utan han är bara... Vaken.

Kommentarer
Postat av: Nina

Så gör Silas med ofta, bara det att jag tror jag sover ändå på natten..jaja han verkar ju klara sig -D haha.

2010-02-07 @ 14:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0