Bvc

Dit ska vi senare idag, min bebis ska få två sprutor! Stackars lilla barn!

Malte har börjat sova ganska bra (peppar peppar) somnar vid 19-19:30 för natten och inatt sov han till 03 innan han ville ha mat! Natten innan till 02! Det tar sig!
Sen kan det ju ändras imorgon, det vet man ju aldrig. Man får vara glad så länge det varar.

Väntar på brevbäraren.. Kanske har brevbäraren ett roligt paket till mig! Hoppas hoppas. Om det kommer ett paket så fotar jag det sen så ska ni få se vad jag har köpt för vackert.

Jonne står och diskar just nu, Malte sover i sin spjälsäng och Elias är på dagis. Jag är lat och sitter här.

Kommentarer
Postat av: Katja

Mattan är från citygross, tröjan är köpt på lindex för länge sen, förra vintern tror jag. Det är bara 104 eller kanske tom 98 på den. Ja, den är fin!

2010-02-16 @ 22:18:36
URL: http://ytterbymorsa.blogg.se/
Postat av: mammo

Vad för paket? Kom den då?

2010-02-17 @ 14:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0