Ångest ångest

Varför får jag allting ångest för allt? Det här med flytten, har nog haft ångest varje dag sedan vi var och tittade på lägenheten.

 

*Priset

*Dubbla hyror

*Bara en toalett

*Inget badkar

*Litet kök

*Litet sovrum

*Golvet är inte snyggt lagt

*Packa,slänga,rensa

*Liten hall

*Allt annat som hör till..

 

På kvällarna ligger jag och tänker.. Alldeles för mycket, känner ångesten komma smygande, ont i magen, börjar svettas, tankarna bara maler i huvudet på mig. Vi får inte plats med vårat matbord i vårat lilla kök, vad tänkte vi med som vill flytta dit? Sovrummet är väldigt mycket mindre än vårat vi har nu.

Men ändå, jag vill ju bo där, nära till dagis, bra område, bottenvåning. Men ändå känner jag mig såhär. Känner mig stressad hela tiden, kommer vi att trivas? Kommer det att bli bra?

Inte så kontigt att jag har så svårt att sova.

 


Kommentarer
Postat av: Katja

Äh, det går ju att sälja om ni inte trivs!

2010-08-03 @ 22:10:07
Postat av: nina

hm lider du också av ågren x300 som dina släktingar kanske...



golv går väl att..lägga om? haha typ inte vet ja!he bli bra!

2010-08-04 @ 13:41:16
Postat av: Kicki

Det blir nog bra, men jag har missat vart det är ni ska flytta ? ;P

2010-08-10 @ 16:11:19
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0