Sovande bebis

Lillbebisen sover i vagnen, stora bebisen är på dagis ett tag till, ska hämta honom kl 13 idag och försöka få timmarna att gå tills barnens pappa kommer hem efter 18. Som vanligt blir det väl dator, tv och lite bråk.


Malte har börjat göra armhävningar på golvet.. Typ.

Igår var vi på fika hos barnens faffa som fyllde år. Elias hade fina kalaskläder och ville posera lite för kameran.



Här är mina fina (galna) pojkar


När jag inte har nåt vettigt att skriva om så sätter jag in bilder istället.. Som såklart Elias och Malte har sagt att jag får!

 Har man långt hårsvall måste man såklart ha hårband! Annars kommer håret i ögonen.



Noa rensar mommos kyl och Malte tittar på. Noa hittade en potatis som var rolig att tugga på men inte så gott kanske.. Spotade ut allt och Kita fick leka dammsugare och äta upp resterna.

 Noa funderar...




Kommentarer
Postat av: nina

malte är så jävla söt!gullig liten knubis.å elias åxå, vad stor han ser ut med kort hår

2010-04-30 @ 10:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0