Min lilla gladskit


Om du bara visste hur lycklig du gör mig!



Malte var väldigt grinig igår kväll så han blev förvisad till Elias rum ett tag och där var han nöjd! (I säkert 5 minuter!) Elias sjöng och pratade och dom tittade lite film såklart.
Ibland börjar Malte garva så fort han ser Elias, dom är så söta mina pojkar. Vad skulle jag göra utan dom?
Antagligen sova mycket mer..

Malte somnade 20:30 så enligt mina beräkningar borde han vakna mellan 04:30-05:30.. Kan bli kul.
Den senaste tiden har han bara sovit 8-9 timmar per natt (med några amningar oxå) och snart kommer jag att bli så övertrött att jag glömmer vad jag heter.
Nog för att jag är nog snurrig redan

-Vart är mina nycklar?
-Vad var det jag skulle göra nu igen..
-Har jag borstat tänderna?
-Oj,har Elias inte fått nån mat..
-Var är Malte? La jag inte honom i spjälsängen?! (Halvpanik tills jag insåg att jag la honom i våran säng att sova..)

Men alla barn har väl olika mycket sömnbehov (tyvärr) och Malte kan ju inte vara som bror sin som ibland blåser på i 11-12 timmar.Fast nu är det ganska sällsynt, nu blir det kanske 10 timmar.

Sova var det jag skulle göra ja..
Tur att Elias klarar sig själv lite på mornarna så jag kan vila med Malte sen, annars skulle jag nog gå under.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0