Ensam i tv-rummet

Barnen sover i sina sänger.. Eller nästan iaf, Malte sover i sin spjälsäng och Elias sover i sängen brevid våran.

Jag äter nötter, mörk choklad och dricker vatten. Är så hungrig om kvällarna, eller det kanske heter att jag är sugen på godis! Men ska försöka låta bli.. Hur gör man det?
Vill så gärna bli smalare, men måste bli lite motiverad att göra nånting åt saken, en dag kan det gå jättebra och nästa.. Är jag tillbaka i godisträsket igen. Kan man bara inte få sövas ner i några månader och leva på dropp?

Sitter och tittar på gamla bilder från när jag var smaaaal (are än nu) och vill nästan gråta, jag kommer aldrig att se ut så igen.. Min degmage måste nog opereras bort!

Skulle vilja gå ner minst 7 kg.. Med min fart lär det dröja tills jag är 35 år.

Nä, kanske man kan sova bort fläsket?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0