Vaknätter..

Lär ju få min del av vaknätter när bebisen kommer, bebisen vill äta, vill skrika en stund osv, men varför ska man hålla på att vakna stup i ett INNAN bebisen kommer ut?!
Vakna, pissa, försöka somna om, går inte, pissa igen, pallra upp alla kuddar man har så man ligger lite halvbra iaf.. I typ 5 minuter, sätta kuddarna på annat sätt, fan, pissis igen, kan inte sova.. Läsa tiding, kolla film.. Nu är jag ju hungrig, fan.. Klämma i sig lite yoghurt, pissa igen, seeeeen kanske somna..
Hääärligt är bara förnamnet!¨

Nu är inte alla nätter såna tack å lov! Ibland vaknar jag bara en gång, pissar och somnar ganska snabbt igen.

Inatt vaknade jag, illamående, ont i magen och alldeles kallsvettig. Trodde jag skulle kräkas ner sängen. Men som tur var så kom inget kräka. Mådde bara väääldigt illa, trodde nästan att jag var magsjuk, men på orgonen kände jag mig som vanligt så.. Ja, spännande nätter.

Idag ska väl Jonne å Elias till leklandet, jag tänkte följa med.. Meeeen dom har nog roligare utan en gnällkärring som mig. Har lite ont i magen nu oxå så jag ids inte. Får lite dåligt samvete.. Men men, får väl sova bort det där samvetet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0