Trött idag

Trött och mår illa. Varje gång jag äter frukost mår jag illa efteråt.. Ibland bara en liten stund, eller som idag mår jag illa typ 6 timmar efterfrukosten.. Konstant. Härligt värre. Känns inte som någon sorts magsjuka, utan mår bara illa.
Trött idag, har sovit som en stock till halv nio, men orkar knappt leva. Är hemma med Elias idag då dagis har stängt.. Hade tänkt gå på biblo och apoteket, men oooorkar inte! Har precis klätt på mig och ungen.. Blää, äckliga jag! Har även ganska nyligen borstat tänderna..

Bläääää vilken dålig dag!

Kommentarer
Postat av: peka

Kom på att jag vet flera som är laktosintolleranta, men som inte ens kan äta laktosfritt :O Du kanske kan prova äta heelt mjölkfritt några dar/nån dag bara för att se.

2009-09-07 @ 16:19:59
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: eve

Nä hoja vad jobbigt! Får äta..Äpplen hela dagarna kanske då?!

2009-09-07 @ 16:39:01
Postat av: peka

Nää, äpplen blir iaf jag fisig av. hahahaha

2009-09-07 @ 23:37:28
URL: http://pekasrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0