Pepparkakor blir man snäll av

Har jag hört iaf.. Så jag trycker i mig några miljarder och hoppas på det bästa.
Pepparkakor är gott, doppade i mjölk så dom blir sådär lagom mjuka.. Mums.

Jonne fick åka ut å jobba en sväng ikväll.. Men förhoppningsvis kommer han hem snart så vi kan gå och sova. Jag vet, jag kan gå och lägga mig själv, men inte lika mysigt ju.

Jag vill bli mig själv igen, jag vill kunna resa mig upp ur sägen/soffan/golvet utan att det känns som om fogarna ska gå sönder, jag vill kunna vända mig i sängen utan att behöva halvgråta av smärta, jag vill kunna plocka upp saker från golvet utan att en bautamage är ivägen hela tiden. Den är ivägen dygnet runt! Kom ut nu bebis!

Julklappar ja.. Börjar bli dags att tänka på det, kommer nog inte orka shoppa julklappar i december.
Katja, vad vill dina ungar ha?
Blir inte många julklappar i år.. Tyvärr, ekonomin är redan dålig och kommer ju knappast bli bättre när man tyvärr bara får lägsta föräldrapenningen..jag vet jag vet, får skylla mig själv..
Skatten ska vi betala denna månad, 5700 härliga kronor vill dom ha. Riktigt rolig jul blir det.
Funderar om man kan sälja nåt man har hemma, men vi har inte mycket av värde precis, bilen kanske, men den behövs som..

Nä, orkar inte tänka mer ekonomi, blir ju galen av sånt. Kan man bara inte få vinna lite pengar?!

Kommentarer
Postat av: nina

du kan ha loppis dygnet runt så får folk komma in till dej å kolla vad dom vill ha.smart va,så har du som en affär.

2009-10-26 @ 21:31:06
Postat av: Katja

Usch, inge kul att behöva tänka på pengar jämt. Nä, blä. Mina tjejer behöver inget, alt nåt litet, Ellen blir överlycklig för typ allt. Godis funkar ju oxå!

2009-10-26 @ 22:01:46
URL: http://ytterbymorsa.blogg.se/
Postat av: mamm

Usch...julklappar...borde vi inte strunta i dom!

2009-10-27 @ 10:19:14
Postat av: Nina

Ja doris säger du nu när du fått 3 extra barnbarn på ett år!bara att punga ut tanten!

2009-10-27 @ 11:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0