När?!

När ska jag få sova?! Har sovit väldigt skitdåligt två nätter i rad nu. Flera vakentimmar per natt och det lär ju inte bli bättre när bebisen kommer.. Jag får väl sova om sådär.. 2 år kanske?
Men snart kanske jag kan ligga hur jag vill, vända mig i sängen utan att nästan skrika av smärta! Kunna stiga upp utan att det känns som om höften ska gå sönder. Oj vad jag längtar!

Elias och Jonne gick över till Jonnes föräldrar nyss, jag ska vila. Snart snart. Skulle behöva sova, men det tar många, många timmar innan jag brukar lyckas somna, men vila kan jag väl göra.

Höstlov nästa vecka, ska vara hemma och uggla, Jonne jobbar iaf fre-sön, antagligen under veckan oxå.

Nä.. Ska trycka i mig nåt ätbart sen vila.

Kommentarer
Postat av: mammen

From igår så har jag mobilen på dygnetrunt..ifallatt...du vet.

2009-10-25 @ 11:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0