Äntligen

Ville ooooxå ha en såndär svävande bebis som Nina har på sin blogg.. Så efter mååånga om och men fick jag till det, eller fick dit den iaf.. Är ju inte så haj på sånt här, men kanske lär mig nångång.
Man kan klicka på siffrorna där under bebisen å se lite andra.. Siffror.

Varit på loppis idag, Elias hade en egen 20-lapp och köpte en brödrost, ja, en leksaks då. 10:- fick han betala så han har lite pengar kvar. Så ett bra tag så åt vi rostbröd här i lägenheten.

Elias är hos sin fammo en sväng nu, skönt med lite andrum måste jag säga. Tack alla som orkar med min duracellkanin ibland!
Peka var ju så snäll å var med Elias en sväng när jag skulle på föräldramöte och Jonne jobbade.Tack Peka!

Jag är trött, less och.. Trött. Hela kroppen skriker efter sömn, ändå somnar jag vid 21-22 varje kväll (nästan då) och vaknar vid 7-8. Ganska lagom tycker jag, men inte bebisen i magen.. Dags att komma ut nu kanske?!

Har vi glömt att köpa nåt viktigt?
Blöjor ska inhandlas, inte hela världen om ungen kommer ut och vi inte har blöjor hemma just då, det finns nog affärer då oxå, men skönt att ha det gjort.
Amningbh och såna roliga saker ska jag kika på imorgon, har ju 25% rabatt på ett köp på lindex, så dit kanske jag orkar gå imorgon.

Nä...

Kommentarer
Postat av: peka

Du har ju orkat med min duracellkanin, så nog orkar jag med din ibland oxå ;)

2009-10-18 @ 15:06:48
URL: http://pekasrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0