Tacos

Hade Peka å hennes lilla familj här och vi käkade tacos, gott som vanligt.
Är lite trötter i hjärnan, lillebror ligger vaken brevid mig i sängen, dags att vakna nu när man har sovit bort nästan hela dagen!




Men han är ju inte en pyttebebis för evigt så man får passa på att njuta. Hur mycket man nu orkar njuta klockan 2 på natten med en klarvaken alternativt gallskrikande unge.. Men jag njuter av min lilla bebis! Blir ju inga fler bebisar här inte så man får passa på.
Han är så underbar min älskade lilla plutt. Min stora plutt är oxå underbar, men vilket humör den ungen kan ha ibland.. Och börjar bli uppkäftig som en tonåring, härligt härligt!

Ska bli spännande när det riktiga vardagslivet börjar för oss, när Jonne ska jobba och jag ska klä på två barn och promenera till dagis för hämtning och lämning tre dagar i veckan! Motion lär jag ju få iaf!

Men hur ska man komma till dagis..?! Kälke? Hoppas dom inte grusar överallt, eller spark kanske? Om man nu hade en sådan.. Promenera? Med Elias? Njää.. Det tar ju ändå minst en kvart för mig att gå så liiite längre med Elias skulle jag tro..

Nä, sovdags!

Kommentarer
Postat av: Nina

Ja det blir spännande.men man får detmesta att gå ihop ochfunka.I värsta fall kan du ju öh skicka honom med bussen :D eller karta

2009-11-29 @ 10:04:33
Postat av: moster

va sött han sover ;-) Ta inte ut dagisbekymren än, du stannar väl hemma ett tag nu med pojkarna- o vem vet ..du kanske hunnit bli miljonääär innan det blir dags att jobb, el din mor kanske blivit det :-)

2009-11-30 @ 22:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0