TVÅ brandbilar!

Den synen möttes jag å Elias av när vi klev av bussen till dagis! Dom körde mot dagisgården oxå! Nää, inte brinner det väl?! Men det gjorde det som tur var inte, utan dom hade besök av brandmän som visade upp sina bilar. Ungarna fick åka i en såndär... Ehh, "karusell" som Elias sa. Men en brandbil som har en korg som åker högt upp i luften.. Ja, nån kanske fattar.

 En sån menar jag.

Elias såg först ganska rädd ut, men sen tog han mod till sig å dom åkte 20 meter upp i luften! Elias var nöjd å glad när han kom ner, å hans mamma väldigt stolt.. Elias brukar vara en liten fegis när det gäller såna här saker.

Tog bilder med min mobil, så bilderna blev inte jättebra, men hittade en bild på lilla Noa i mobilen oxå:

 Han ser lite arg ut..

Nå Peka nu får du ta å vara frisk å kry så jag kan komma å titta på eran bebis igen! Var ju skitlänge sen sist ju!!

Kommentarer
Postat av: peka

Shit, vad modig han var, trodde inte han skulle åka! haha noa såg lite..hmm..konstig ut..

2009-05-07 @ 10:52:36
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: Sofie

Adrian gjorde samma sak på dagis för någon vecka sedan. Fröknarna där är duktiga på att fota, och i hallen på dagis finns en bild på min lilla skrutt som också vågade åka upp :D

2009-05-07 @ 11:58:05
URL: http://annikasofie.blogg.se/
Postat av: Nina

han ser aningen...kinesisk ut??

2009-05-07 @ 21:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0