Ska försöka..

med stoooora bilder denna gång då om min blogg nu är tjorvig!
Hade besök av Peka å Noa idag å måste sjääälvklart sätta in bilder på det lilla livet!

 
Äntligen vaknade ungen till, jag vill ju inte glo på en sovande unge hela tiden heller..


Elias ville att Noa skulle ha ALLA bebisleksaker som fanns i garderoben.. Men snaart kan han nog leka med dom! Den rätt så nyblivna mamman dumpade vi i soffan i tv-rummet och vi andra var i Elias rum å härjade.

 Min bebis är ingen bebis längre..


Noa blev utmattad av att glo på leksaker så han somnade medans jag å Elias tittade på film i Elias rum.

Nu sitter Elias å hans gamle far å spelar lite dator innan det är läggdags.

Å Peka, det kaaanske råkar komma en och annan bild på ditt lilla underverk på min blogg, men du kanske har tid med en massa blogg-bild-svammel så jag visar upp honom åt dig! Skiiitbra

Kommentarer
Postat av: Katja

Skiiit bra att du uppdaterar med bilder på bebis!! Är ju inte direkt bombaderat med noa bilder i mammans blogg... Så söt han är! Säg till honom att han inte får växa för mycket tills vi kommer i sommar...

2009-05-04 @ 20:50:24
Postat av: peka

Skitbra!

2009-05-04 @ 21:51:00
URL: http://pekasrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0