Parakka

Igår åkte Jonne å Elias till Parakka och där skulle dom stanna en natt.Jag orkade inte följa med denna gång, hade så ont så jag ville bara ligga i soffan och halvsova.
Nå dom har haft det bra iaf, lite halvfint väder, men Elias är väl inte så brydd om vädret precis.



 Härligt grönt i Parakka..

 Måste ju lära sig spela golf!


När dom var borta så städade jag Elias rum, rensade bort leksaker och sånt. När Elias kom hem och fick se sitt "städade" rum så sa han.

-Vad har du gjort med mitt rum mamma?! Allt är ju på fel ställe!!

Så kan det gå när man försöker vara snäll och städa lite..

Kommentarer
Postat av: katja

Ha ha, kulig kille!! Klart han vill ha sina prylar på rätt ställe...

2009-05-21 @ 22:06:16
Postat av: moster

så hände det en jobbarkompis till mig, som också passat på att städa sin dotters rum när hon var med skolan i stan, när hon kom hem hade hon också sagt; men mamma vad har du gjort-jag hittar ju inte nånting! o efter ca 5- 10 minuter såg det likadant ut igen

2009-05-23 @ 22:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0