Mammamat idag igen

Idag var jag å Elias hos Sofie och Adrian och hade skoj, Elias behöver verkligen leka av sig med andra än sin gamla tråkiga mamma!

   

Jag vill oxå ha ett hus å en trägård, fast om jag nånsin skulle ha det så skulle jag inte klippa gräsmattan med en sax.. Haha! Men vi hade skoj, skönt att komma bort hemifrån lite oxå.
Sen känns det konstigt att vi har massor med snö kvar, sen kollar man på Katjas bilder å vill emigrera lååångt bort!

Sen tog vi en tripp till mamma där Peka å Noa oxå hade hamnat, Noa lika söt ocj liten som vanligt,Peka var.. Ja, hon var sig lik. Mamma oxå för den delen, lika virrig som alltid.

     Elias vill gärna hålla i sin lillkusin,tills lillkusinen börjar gråta då..

Nu ska jag sooova!! Så härligt att somna tidigt och vakna näst intill utvilad!!

Kommentarer
Postat av: peka

Alltså din blogg är dum. Du får sluta sätta små bilder man måste klicka på, det tar en evighet att kunna klicka upp dom. Inte är det så på andras bloggar..

2009-05-03 @ 22:43:42
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: eve

Får väl sätta stora bilder istället.. Min blogg gör lite som den vill vettu

2009-05-04 @ 07:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0