Hemmadag

Jag=lat så jag å Elias var hemma hela dagen.Inget dagis.. Jag orkar inte gå 20x4 minuter bara för att föra å hämta.. Så vi var ute å Elias cyklade lite.

 

Sen kom Peka å Noa å vi gick till Café Rost för lite käk, sen blev det GLASS på stan! Årets första mjukglass!
Vädret var faktiskt ganska härligt för att vara Kiruna, solen sken (ibland) men det blåste lite..



Såg på smhi att domlovade 17-19 graderpå typ sön-mån! Hoppas det stämmer, vi kan behöva några dagars sommar här oxå faktiskt!

Snart fyller min lilla skrutt 4 år!! Undra vilken tårta vi ska ha.. Vilka vill komma sista lördagen i maj?!

Kommentarer
Postat av: Katja

Vi kommer på kalas!! Vilken tid.... Eller inte. vad önskar sig grabben i present? Kanske att vi skickar en...

2009-05-14 @ 19:27:31
Postat av: Sofie

jag å adrian vill ju komma! vad vill din stora grabb ha i present?!

2009-05-14 @ 19:37:44
URL: http://annikasofie.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja jag kommer vare sej man vill eller inte om det vankas tårta vettu.

2009-05-14 @ 19:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0