Vad heter ...

Vad heter du?

-Elias


Hur många år är du?

-Tre!


Vad tycker du om för mat?

-Hmm, köttbullar, makaroner, giff (?)


Hur många år är jag? (mamma)

-En år! (visar med ett finger..)


Hur många år är pappa?

-Hmm, jag tror 2!


Vad tycker du om att leka med?

-Med köttbullar å makaroner gillar jag å leka med!


Vad leker du på dagis?

-Köttbullar å makaroner!


Vad är roligt att göra ute?

-Ingenting!


Favoritprogram?

-Lilo och Stich, Bissprogrammet (?)


Övrigt.. Eller nåt

-Jag tycker om köttleksaker!

Elias ville skriva..


HHFGGDGDDGDGDHDGFYFYHGYRYJYET4T44T435T634654T646T7R6T4TRTESESANBGHFHHTRH


Måste oxå skriva att denna unge är ganska övertrött, har varit vaken sen 5 imorse och har inte sovit på dagis.. Jo, det är härligt med barn! Han kastar alla soffkuddar och soffdynor på golvet, springer omkring som om han vore en travhäst, slåss, skriker.. Och jag sitter här och försöker lugna nerverna.. Går sådär.

Jobba imorgon!

Kommentarer
Postat av: Katja

Kul intevju! Visst var jackan snygg!! Är den galet stor på ellen så kan elias få låna den lite... "råkade" vinna en brun i str. 104....

2009-03-20 @ 08:21:51
Postat av: Nina

Han gillar..köttbullar ser jag.

Men inte har han väl köttbulalr i leklådorna??de kan ju mögla.

2009-03-20 @ 09:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0