Vad händer...

Om man inte har nån mun?

Vad händer om man inte har nån näsa?

Vad händer om man inte har nåt huvud?

Vad händer om man inte har nån haka?

Jaaa, såna frågor får man svara på dagligen, roligt att han vill veta saker, men vad händer om man inte har nåt huvud egentligen?! Ingenting för då är man nog ganska död..

Är denna ålder en fråga-ljuga-ålder? Elias frågar om allt,vill veta konstiga saker man inte riktigt vet själv.. Han ljuger (eller heter det så när man inte ens är 4?) Det var pappa som kastade alla leksaker på golvet! (Ojdå, pappa kom hem från jobbet, kastade alla Elias leksaker på golvet och åkte tillbaka till jobbet.. Mycket troligt)
Allt har nån annan gjort, Elias gör inga dumheter inte! Spöken som bajsar i hans kalsonger, pappan hans gör väldigt mycket ofog här hemma.. Kanske måste hålla bättre koll på Jonne i fortsättningen!

Elias vill även åka till ett fängelse och titta på tjuvar.. I fängelset gör dom inget och försöker bara rymma, har inga sängar eller grejer heller...
Ungen min är lite faschinerad av tjuvar just nu, vet att man är en tjuv om man inte betalar i affären och då får man sitta i fängelse.. Han brukar även säga -Visst är vi inga tjuvar mamma?!
Undra om han är orolig att jag är ute å stjäl saker på nätterna.. Eller nåt.

Nu är klockan snart 22 och jag ska lägga mig nu!! Trött som tusan

Kommentarer
Postat av: Sofie

Din unge är så rolig :D

2009-03-24 @ 08:14:48
URL: http://annikasofie.blogg.se/
Postat av: mor/morsan

jag tror barn frågar för att dom kan ställa frågor, inte för att få veta svaret, så fick vi lära oss på min tid iaf. så svara på du!

2009-03-24 @ 08:47:10
Postat av: peka

jag har oxå små på låren, men inte från nu, dom är gaaamla. från när man var ett fetto nångång :D

2009-03-24 @ 10:56:35
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: Anonym

ha ha, ja det är en härlig frågvis ålder det där!! han frågar inte vad är det hela tiden oxå?

2009-03-24 @ 21:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0