Trött, tröttare, tröttast

 Igår ville Elias absolut ha denna pyjamas på sig när han skulle sova.. Inte jättepraktiskt för en pojk som går på toaletten själv, inte helt lätt att knäppa upp i grenen när man är nödig. Men han kom på morgonen och sa att han var kissis och jag flög upp och knäppte upp alla knappar så han hann pinka på toan.


 Köpte två (väldigt mjuka) svärd till Elias idag, han har börjat gilla riddare och sånt som slåss med svärd. Jag har alltid varit lite emot det, men han gillar ju det så. Han får bara fäktas i sitt rum och inte i ansiktet. Funkar hyfsat iaf, om han inte är övertrött.. Som han var idag, värre än vanligt (kändes det som iaf) men man får försöka ha lite tålamod, han är ju trots allt trött. Andra barn blir antingen gnälliga eller somnar på konstiga ställen när dom är trötta men inte Elias inte, han blir SPEEDAD!!
Kolla in dom matchade byxorna till hans riddartröja oxå.. Han hade en annan tröja tidigare om ni nu fick för er att jag blandar mönster sådääääär!!


 Var på ÖB idag å köpte ljusen med tillbehör + mattorna. Måste ju börja se ut som ett hem nångång. Tavlorna hänger inte helt perfekt, men vi blev less på dom så det får vara.

Nu börjar klockan bli mycket (20:38) så jag ska lägga ig i sängen och glo när Jonne spelar wow..



Kommentarer
Postat av: peka

Jaså var det ni som köpte mammas mattor :D

2009-03-14 @ 23:07:58
URL: http://pekasrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0