Tacos

Blir det idag igen, skulle göra chili con carne, men vill ha färskt bröd till det å affären bakar inte idag! Å jag bakar aldrig!

Elias vaknade vid 5 imorse, Jonne gjorde välling och ungen glodde tv tills jag steg upp vid 7,skönt att han kan vara vaken själv. Inte orkar jag stiga upp 5 på morgonen heller! Klockan är ju natt då fortfarande.

Igår (fre mot lör) jobbade Jonne natt å inatt ska han ut å jobba igen, men han får ju vara ledig resten av måndagen iaf! Tjohooo, om dom nu inte måste ha ut honom som vanligt.. Ska tvinga honom att byta jobb.

Elias sov middag idag iaf, nån timme eller så och när han vaknade (eller jag väckte honom) stapplade han till köket där jag satt och så sa han -Jag är alldeles svimmig!
Så kan man oxå känna sig när man vaknar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0