Mora Träsk!

Idag ska jag å Elias gå och glo lite Mora Träsk, ska väl även glo på allt annat där oxå, får passa på medans jag kan.. Börjar 16:30 idag.

Men nästa år! DÅ ska jag minsann gå på festivalen för jag ska minsann vara ledig hela jäkla sommaren!

Denna sommar åker vi kanske till Umeå en sväng, om vi har råd.. Äh, annars kan vi väl lifta dit.

Elias sov bra i allt oväsen, jag oxå för den delen. Vid 06:25 hörde jag underliga ljud.. Elias var vaken i sitt rum och lekte! Skitunge! Han kom över till våran säng och vi sa att det var natt.. (Det vaaar ju nästan natt..) Och ungen somnade om och sover än! (09:22) Nu börjar han vakna, jag sitter vid datorn precis brevid honom!

Nu ska jag mysa med min pojk!

Kommentarer
Postat av: Katja

Åh, mora träsk ville ju ellen se... Hon var helt lyrisk när vi var i vintras och såg dem. Nu har hon iofs. inte tittat på den filmen på ett tag... Hoppas ni får skoj!

2009-06-26 @ 09:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0