Leklandet igen

Idag var vi där i typ 2 timmar eller så, Elias hade en kompis med sig denna gång. Dom sprang omkring tills dom var alldeles genomsvettiga. Roligt hade dom iaf.
Elias slocknade på soffan när vi kom hem..I några sekunder eller så, jag väckte honom direkt, hade inte varit en kul kväll om han hade sovit nu.. Nog för att jag jobbar ikväll, men ändå!

Imorgon är dagis stängt och jag å Elias är lediga, sen blir det tre dagars inskolning för min del!! Är nervös faktiskt.. Nytt ställe och nya folk. Men det ska nog gå bra hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: Katja

Oj oj, vad ni leker då!! Måste inviga det i sommar med oss! För det stänger väl inte i sommar?? Hur jobbar du, vilka veckor?

2009-06-14 @ 18:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0