En tvättmaskin!!

Står nere i farstun och väntar på att bli uppburen av Jonne & Dalle!
Jepp jepp, vi har köpt oss en tvättmaskin! Skönt att kunna tvätta hemma istället för att springa alla miljoner trappor ner till tvättstugan. Jag orkar ändå inte bära upp och ner all tvätt..

Har varit hos Peka idag och tittat på lilla Noa, han är så söt så man kan äta upp honom! Fast det ska jag inte, jag lovar! Katja å dom har ju inte sett honom live så jag kan väl vänta ett tag.

Jordgubbar står i kylen och väntar på att bli uppätna.. Gott som tusan!

Men först blir det middag. Blir palt idag, enkelt och gott.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Tvättmaskin är en mänsklig rättighet - på tiden att ni fixar! Bara diskmaskin och hushållerska kvar nu då.

2009-06-04 @ 22:18:58
URL: http://annikasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0