Vill bara sova..

Är så jäkla trött!

Ätit god thaimat med Peka, Dalle, Jonne, Elias och Noa.. Fast Dalle å Elias käkade hamburgare och Noa fick ingen fast föda alls! Herregud! Så när inte Peka såg så fick han en polkagris! Ungen måste ju få nåt gott!

Trevligt med lite besök av lilla Noa, han är så söt och växer som ogräs! Han börjar bli stor.



Elias växer inte lika fort längre.. Men han är lika söt för det! Jobbig, visst, speciellt när man själv är trött och grinig.. Men men, hoppas allt känns bättre imorgon och att jag är piggare.. Jooo, säkert.


Elias tyckte förresten att Noa skulle sova här (utan Peka) och helst i Elias säng. Å JAG skulle mata ungen på natten när han skrek! Jadu.. Det skulle säääkert gå jättebra, jajjemänsan! Han hade gärna fått sova här om han bara var lite större och åt ur flaska. Så Peka, vänj honom och dumpa honom här och fly utomlands! Det hade jag gjort..

Nu ska jag försöka slita bort Jonne från hans käraste ägodel nämligen datorn.. Brukar gå mindre bra.

Kommentarer
Postat av: Katja

Mata inte bebben för mycket, han får inte växa mer innan vi kommer!!

2009-07-08 @ 22:46:50
Postat av: Maria

Men att du inte anmäler till soc Ungen får ju ingen mat!! kidnappa han för peka och dalle verkar ju inte förstå att alla barn behöver hamburgare oavsett ålder.

2009-07-09 @ 12:11:59
Postat av: nina

jaha!ska köpa silvertejp!

2009-07-09 @ 21:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0