Utelek..

För en av oss iaf. Höll på att göra oss i ordning för att gå ut, då Elias kommer på den smarta idén:

-Mamma, du stannar inne så går jag ut själv!

Ooookej, det kaaan du väl få.. Han är så duktig på att stanna på gården, har aldrig rymt.. Än så länge iaf. Han är lite rädd för bilar (jag kanske har skrämt honom..) så han vågar inte gå föör långt.. Än iaf.
Nu är han där nere och gungar och har sig. Jag ska göra mig i ordning och gå ut jag oxå. Innan regnet kommer. Eller vad nu som är så farligt med regn, men men.

Snaaart dags för Jonnes semester! Tralalalalaaaaa! Jonne behöver verkligen semester stackarn, jag borde söka nytt jobb till honom.. Kanske flytta.. Hmm, Luleå? Nä, tråkigt,Umeå då? Har aldrig varit där (vad jag minns) så jag vet inte hur det är där, men säkert spännande. Ska bara ta med mamma å Peka så flyttar vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0