Sjukhusat lite idag

Var på lassa igår, hade tydligen ganska lågt hb (105.. Inte såå lågt tycker jag, men men) Så jag skulle lämna mer prover idag och se om jag har b-12 brist, järnbristeller.. Brist på nåt annat.. Kanske HJÄRNbrist?! För så känns det iaf..
Nå jag tror att det är precis som det ska vara, brukar ju inte ha skyhögt hb om man säger så..

Elias hängde med mig både idag och igår, han tyckte det var ganska spännande när tanten tog blooood från mamma! Elias är inte så himla förtjust i blod, kan bli hysterisk om han blöder nånstans.. Jag däremot gillar att ge blod, sticka i fingret och ta sprutor! Hääärligt!

Nu är jag trött, trött, trött och trött. Orkar inte riktigt vara mamma idag, kan man ta ledigt en dag och bara sova?! Synd att Jonne jobbar typ nästan hela Elias vakna tid och är trött när han kommer hem vid 19 typ.. Det förstår man ju, men jag är oxå trött! Ska bli skönt när han har semester, om nu de på hans jobb kan låta bli att ringa honom.. Hoppas kan man ju alltid.

Kommentarer
Postat av: Katja

Vad sa proverna då? Eller de kanske man måste vänta hundra år på?? Jag hade ju 95 i hb med lollo, då blev jag sjukskriven, fast jag mådde bra... Kanske kan du bli sjukskriven? kan man det som timvikarie??

2009-07-10 @ 14:36:27
Postat av: NIna

Man måste ju kunna bli sjukskriven!mankan ju bli sjukskriven från livet ba.

2009-07-10 @ 17:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0