Massa ungar



Nu finns det iaf två blekfisar!! Snart en till..

Känner mig stor, tjocj och svettig. Folk kommer säkert börja fråga om det är dags snart.. Ehhh, det är väl lite över 100 dagar kvar, men det är väl snart?!
Ungen lever om iaf, ibland för mycket så man blir kocko, ibland för lite så man blir kocko av det oxå.. Är det inte över snart?! In i v.25 imorgon.. Det tar sig!



Min lilla pojk med klämma i håret! Sa till honom att man måste klippa luggen, annars får man ha klämma (Eller Katja sa det där om klämman..) Så jepp, han ville ha klämma! Å inte fick jag tillbaka den heller, jag skulle minsann få köpa mig en egen..

           


Köpt en radiostyrd bil som pojkarna lekte med.
Jag satt i solen och såg tjock ut.
Sen spelade dom innebandy en sväng.
Sista bilen är på Elias utanför Statoil när vi tvättade bilen.

Det var våran dag det. Sen åt vi god mat lagad av våran egen kock Jonne.
Imorgon blir det väl marknad om någon kör dit oss..

Kommentarer
Postat av: Sofie

din hatt-unge är så cool!



vi får ta och ses när jag kommer tillbaka från vår "memester", tycker jag

2009-07-30 @ 23:29:16
URL: http://annikasofie.blogg.se/
Postat av: peka

Men sluta. du ser inte tjock ut, du ser gravid ut pucko! Hoja han är så söt lilla Eljas, helst i sina snygga hattar.

2009-07-30 @ 23:39:48
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: NIna

Men gud vad peka alltid ska tjata om att man inte ser tjock ut, utan gravid! du ser ju jättetjock ut, dina öron har ju svällt tom!! vi får ses och jämföra så mår du bättre.fan vad fet jag är..pinsamt!

2009-07-31 @ 10:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0