En dag kvar...

På jobbet alltså, orkar helt enkelt inte med allt som måste göras på jobbet. Att jobba som personlig assistent är ju inte alltid helt lätt alla gånger. Speciellt inte om man har foglossning och får ooont av att bära en liter mjölk..

Åt på Thai och Grill idag, skitagott var det! Tog nr.17, trodde det var soppa bara först men hittade massor av kyckling i botten! Måste helt klart äta där igen!

Elias har vi varit i byn och vi har latat oss och bara.. Latat oss. Hur skönt som helst! Var hos Peka igår, men fick träningsvärk i armen, lilla Noa somnade i min famn och sov över 2 timmar där.. Fanns fint öronmärke på min arm efteråt, svettigt var det oxå! Men mysigt, han är så söt den där ungen!
Ska bli kul när han blir större och kan göra lite roliga saker. Som att hålla upp sitt eget huvud till att börja med.

Nä, får så jäkla ont i ryggen av det här, ska göra allt jag ska (sjalbarna och familjeliva och kanske lite cc:a) sen ska jag sova!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0