Vill ha å vill ha!

Finns mycket jag vill ha, mycket jag inte har råd med.. Men man kan ju drömma iaf. Har kanske redan allt jag vill ha..

Skulle vilja ha fint i Elias rum, eller okej, i hela lägenheten.. Men i Elias rum skulle jag vilja ha ny förvaring, finns ju den på ikea med plastbackar.. Hade varit fint, hade velat slänga ut tv:n från hans rum men den får nog bli kvar.. Synd bara att den tar så mycket plats.
Vad ska jag göra under Elias säng? Han har ju en låg loftsäng med en koja under.. Vill ha lite belysning där, lite mysigt. Men vad ska man ha för belysning? Vill ha nåt fiiiint ju!

Sovrummet.. Vad tusan ska vi ta oss till med det rummet? Har nu en säng, dator + databord och en byrå.. Och en himla massa kläder och lådor.. Kanske en bokhylla? Nån tavla måste man oxå ha.. Men vart ska man gömma kabelhärvan som finns på golvet?! Klippa av alla kablar kanske?

Köket.. Ska skruva ihop skänken först innan man gör nåt annat. Väggord? Eller vad det nu heter.. Finns ju hur mycket som helst, wallies och allt vad det heter. Kanske nåt sånt i Elias rum oxå?

Vem vill komma och inreda min lägenhet?! Måste man ringa roomservice? Jag är skitdålig på att inreda och fatta vad som är fint. Kan ju inte ens köpa kläder utan att nån annan följer med å kollar så jag inte köper nåt riktigt asfult.

Dags att sova snart kanske, å glo The office! Steve Carell är ju så rolig!


Kommentarer
Postat av: Katja

Åh, jag som tyckte ni hade det så fint hos er!! Inte för mycket prylar och skräp som här... Elias rum var ju fint oxå! Jätte mysigt och även där lagom med prylar. Lite belysning under sängen, kanske bara en liten vägglampa på väggen? T har en blomma från ikea där nere. Hon ska få lite kuddar och så ska jag färga ett drapå lakan till madrassen. Sen syr jag draperi. Som en liten myshörna. Vilken förvarningsgrej tänkte du på till hans rum?

2009-01-22 @ 07:49:48
Postat av: Sofie

Jag kommer och inreder! Om två sekunder ringer jag på dörren, bara så du vet.

2009-01-22 @ 13:03:21
URL: http://plutt.bloggagratis.se
Postat av: Nina

Nä dålig idé att nån annan inreder...man sk abara ha de man själv tycker är fint..du har bar ainte hittat det än:) vad är det för skänk ni har?

2009-01-23 @ 09:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0