Tredje dagen

Febern inne på sin tredje dag. Okej, har inte feber hela långa dagarna, tar ju piller så jag inte ska brinna upp. Nätterna är jobbigast, fryser som en nakenhund i norraste norr och mår.. Skit!

Idag vaknade Elias redan vid.. Halv nio tror jag det var, Jonne var på väg till jobbet och Elias skuttade upp. Jag låg halvdöende kvar i sängen ett bra tag medans Elias drack välling och tittade tv. Sen kröp Elias ner i sängen igen och somnade.. Kollade tempen på honom och såklart över 38 grader! jaha, en till feberunge, Ganska skönt när jag oxå är sjuk å Jonne jobbar, men ändå. Så vi sov i sängen ett tag och tittade film. Sen gav jag (tyvärr..) honom alvedon och han är pigg igen. Nu klagar han på huvudvärk oxå. Det blir bara bättre och bättre!

Nä, orkar inte sitta här längre, skallen sprängs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0