Skänken

Har nu tagit bild på skänken i köket. Tack till alla som hjälpt till med den! Dalle, Jonnes pappa och självklart jag själv! Jag gjorde väl inte mest.. men höll i å skruvade in nånting iaf.. Medans jag drack öl. Jaja, nu är den uppe iaf och vi ska väl fylla den med massa skit som finns i alla andra lådor i lägenheten.

 Här är den, tom och ensam.

 Och här har vi en unge som har missuppfattat vart man ska ha kalsonger.. Han har visst ärvt sin smarta hjärna från mor sin..


 Blev lite stor men är för lat för att ändra.. Nåja, en sån ska jag tvinga Peka köpa på ikea. (jo, ska ju betala henne) Tänkte ha den i Elias rum. Måste ju ha lådor till..
Får bli dessa kanske:

 Såna lådor kanske..


Nu ska jag väl klä på mig.. Å Elias oxå för den delen. Ska till Peka å Dalle å hälsa på en sväng. Elias saknar wii...

Kommentarer
Postat av: Katja

Aha, sån hylla ska ellen få, fast i den str. ni har den svarta, fast jag ska köpa vit... Det var ju fina lådor oxå. Fast de måste vara rååååsa...

Snyggt det blev i köket! Måste fota våran tv bänk. Vi tog bort benen på den, för den var så hög.

2009-01-24 @ 21:25:39
Postat av: Katja

Är lådorna från ikea oxå? Den i mitten ser lite råsa ut?

2009-01-24 @ 21:26:32
Postat av: Sofie

Sån har jag funderat på till addes rum också!

2009-01-24 @ 23:23:21
URL: http://plutt.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0