Sjukling

Jag tror jag har fått en sjukling på halsen.. Elias ville inte ens dricka sin kvällsvälling nyss! Han har ont i halsen stackarn, säher att det gör ont heeela tiden! Å inte får jag titta i halsen heller. Lika bra det för vi har ingen ficklampa.. Som jag vet om iaf.

4 nätter kvar nu.. Känner mig så fruktansvärt slut.. Min hjärna är snart förmultnad. Jag är verkligen ingen riktig nattjobbare.

Elias hade visst varit jättetrött på dagis idag, somnat i en stol innan dom skulle ut på fm, sen sov han efter lunch oxå. Kan antigen bero på att han är sjuk eller att han somnade sent och vaknade tidigt.. Äh, han får vara hemma med Jonne imorgon iaf. Får se hur bra jag kan sova då.. Får så dåligt samvete när jag sover när dom är hemma, känns jättekonstigt.

Nu ska jag leta upp lite käk å ta med till jobbet!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jepp skit kul verkligen. Trötta gnälliga barn är helt underbart. Hoppas Elias piggnar till snart och att ni inte fått samma som vi för det är hemskt!!!

2009-01-31 @ 20:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0