Feber..

Igår har jag varit alldeles.. Trött och seg. Vi gick å la oss men jag kunde inte somna, hade ont i bröstkorgen och ryggen, frys som.. Jag vet inte vad. Tog tempen å den visade 37.7.. Jaja, inte såå farligt, jag brukar annars ha ca 36.6 ungefär. Jaja, somnade till lite då och då, drömde om vatten. Fröööös hela natten! Tog två alvedon och hoppades få sova lite, men inte.. Eller jo, jag sov ju, men inte så sammanhängande. Steg upp först av alla, klockan var väl 10.. Tog tempen igen efter en stund och den visade som minst 38.6 och som mest 39.0.. Har en halvopålitlig örontermometer, men den visade ju feber iaf.. Tog två alvedon och stapplade i säng igen.

Inte så mycket feber nu (alvedon kanske hjälper?!) men är alldeles matt. Vill bara sova!

Jonne kockar i köket just nu, han är så snäll. Världens godaste mat gör han oxå.

Kommentarer
Postat av: Katja

Men int kan du vara suk nu... Du måste ju orka med oss imorgon!

2009-01-03 @ 19:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0