Fääärdig!!

Jobbat mina nätter nu, trodde sista natten skulle vara skitjobbig, men den var lättast.. Kanske hade jag först då vant mig med att jobba natt. Nickade inte ens till en enda sekund! Började känna mig trött vid 6-tiden, men då var det bara en timme tills jag skulle sluta, kändes bra.

Idag ringde dagis till Jonne å bad honom hämta lilla ungen, han verkade sjuk, hade bara legat i en snödriva när dom hade varit ute å inne låg han i soffan å ville inte leka. Då vet man att nåt inte stämmer.. Men ungen hade ingen feber, var bara allmänt trött. Skyller på att det är måndag, då ska man vara trött! Så imorgon är jag hemma med skrutten med den charmiga gluggen. Fröknarna på dagis tycker att han ser så söt och charmig ut med gluggen..

Leksak till mitt barn?! Vad ska man köpa? Mera duplo? Kanske nåt hus av nåt slag. Playmofigurer? Även där nåt hus.. Får glo runt lite innan jag bestämmer mig.

Kommentarer
Postat av: Katja

Ja, dom säger ju att man vänjer sig att jobba natt. Kul blir det iaf. när lönen kommer!! Varför ska ungen få leksak? jag skulle satsat på typ duplo/lego eller playmobil. Sånt kan man aldrig ha för mycket av, om han gillar sånt. Då kan man köpa lite nytt då och då, och det är enkelt att köpa present!! Playmobil verkar ju kul...

2009-01-20 @ 09:21:20
Postat av: Sofie

Jag ska då köpa mer Duplo till min unge. Kul för både honom och för mig, hehe. Vadååå, nångång måste man ju vara barnslig och lika bra att köpa nåt man själv orkar leka med hehe

2009-01-20 @ 10:22:39
URL: http://plutt.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0