Året som gick

2008 har varit ett.. Konstigt år, upp å ner å bak å fram, känner på mig att 2009 kommer att bli väldigt mycket bättre! Allt känns så rätt just nu, det är här jag ska vara, här känner jag mig trygg. Ska aldrig lämna er!

Var hos mamma på lite nyårsmiddag, jäkligt god mat var det oxå!
Elias fick två paket.. En pangare! Som låter! Hoja! Som tur är så tror jag att Elias glömde den hos sin farmor när han sov där sen.. Hoppsan..

     Jag läste för småttingarna medans restan lagade mat å hade sig.

 Elias gick omkring med en docka och kramades lite. Ja, innan han började kasta kritor och sånt då..

 Flickorna var fina och.. Ja, såg fina ut..

 Elias letade mat.. Kunde inte hålla sig medans maten var i ugnen.

 Ja, dags för öl istället för julmust! Måste ju fira att man levt ännu ett år.

 Tittade på grevinnan och betjäten    Peka kom förbi.

 Det smälldes lite raketer oxå.

 Sen blev det visst morgon oxå.. Jag kände mig död och begraven, ska aaaaldrig mer dricka!

 Till nåt helt annat. Elias gillar att bygga grejer, oftast blir det pangare som han delar ut till mig å Jonne.. Ni ser väl att detta är en pangare väl?!

Nä, ska njuta av ett nytt och och bli en bättre människa! Eller man kan ju försöka iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0