Nu är det SISTA natten!

För jag ska nog ringa å säga att jag inte vill jobba natt längre, vill jobba på dagen som vanligt folk!

Mamma, du får jättegärna klippa min son!

 Börjar bli alldeles för långt.. Okej, här duschar han ju, men det är ju ändå långt.

Har cocacola som väntar på mig på jobbet, orkade inte dricka det igår, spännande va? Ännu mer spännande: Jag drack massa vatten istället!

Middag då.. Vad ska man laga?! Hoja, jag orkar inte hålla på å laga middag jämt å ständigt. Ska nog anställa en kock som lagar god, nyttig å god (igen! det måste ju vara gott) mat!


Kommentarer
Postat av: katja

Jo, klart min blogg är kvar, men jag vill ha allt i ordning förstår du... Inte en halva här och en där... Nä, så är det bara.

2009-02-17 @ 13:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0