Kört bil igen!

Ojojoj, andra gången i år som jag har kört bil! Det tar sig.
Började från lombia-parkeringen som vanligt, svängde upp mot Nikka-vägen och körde 2,5 mil.. Kom fram till Puoltsa där vi såg två älgar på varsin sida av vägen! Men både älgarna och vi överlevde som tur var. Körde tillbaka ända hem! Okej, in i garaget fick Jonne köra, jag vill varken paja våran eller nån annans bil. Men det gick hyfast bra iaf, lite jobbigt när bilen dog i en korsning och jag var halvvägs ute, men backade tillbaka och körde vidare. Ett rödljus har jag klarat av nu! Mitt första!

Så jag kanske har körkort innan jag fyller 30.. Hoppas jag.

Börjar bli sjuk.. Igen! Skallen värker, öronen och halsen likaså, härligt härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0