Host host

Har här en pojk som inte vill sluta hosta, eller vill kanske han vill, men kan kan han inte! Så fort han anstränger sig det minsta kommer det en hostattack.. Hur länge ska han ha hosta denna gång? Några veckor? Några månader? Bricanylen är slut, men den hjälpte ändå inte inatt.

Nu ligger han å vilar i soffan. Han är inte sjuk, alltså inte förkyld eller så, men säger att han har ont i halsen. Även ont i magen när han har ätit.. Men men, får väl ringa farbror (eller tant) doktorn om det inte går över på ett tag.

Igår har vi stääädat! Så om nån hade tänkt hälsa på så kom inom några timmar, sen ser det ut som -hej kom å hjälp mig och ta mig härifrån-

Sökt ett jobb idag, ett RIKTIGT jobb, inte bara som vikarie! Kommer säkert inte att få det, men jag har sökt ändå, det skadar ju inte. Dom får säkert det roligt när dom läser mitt personliga brev..

Nu sa Elias att han vill vara ensam här i tv-rummet.. Så jag blir utkörd.

Förresten, Elias har bajsat i tossin flera gånger nu på senaste tiden! Han har sagt (lite panikartat) att han är bajsis å vi springer man honom till toan! Det är en bra början det!

Kommentarer
Postat av: katja

Trode jag hamnat fel... fin blogg! vad är det för jobb du sökt? Här finns inga jobb att söka.

2009-02-02 @ 15:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0