Härlig helg!

Har varit en lugn å skön helg, nästan för lugn.. Var ju tvungen att mobba Jonne för att ha nånting att göra!
Ätit god mat, bara legat i soffan å slöglott på tv (hur skönt som helst mitt på dagen!) spelat monopol (JAG vann!! Första gången iaf) spelat lite dator å druckigt cola till maten!

Elias kom hem glad och nyklippt igår, pratade på som aldrig förr. Har faktiskt saknat min lilla skitunge!

Nu verkar min lilla unge ha blivit sjuk, eller så är han bara trött. Gnällig och ont i kroppen, kanske nåt på g iaf. Men han får ändå stanna hemma från dagis å piggna till, kanske jobbigt att vara i byn en hel helg!


 Nyfriserad unge, nu lite halvtrassligt, har ju lekt hela kvällen! Sitter på toa å ska till å bajsa, å så kommer morsan å ska fota.. Pinsamt! Iaf om jag gör samma sak om 10 år..

 Min vackra hund som jag har degat ihop.. Elias fjäril i bakrunden. (Har inga andra bilder att visa så ni får nöja er med deghunden! JO, det ÄR en hund!)

Kommentarer
Postat av: nina

men guud den där hunden ser ju ut som Kita!kolla ögonene kita på pricken! hoho int ekonstigt att han haft bajsproblem om du alltid ska fota :P

Postat av: peka

Nej, det är ju Mimmi!!

2009-02-23 @ 12:08:17
Postat av: Sofie

Hehe, den där hunden gillade jag!

2009-02-23 @ 14:30:07
URL: http://annikasofie.blogg.se/
Postat av: nina

nä luten och fet=kita!mimmi var ju smal ochinte var hon orange heller.

2009-02-23 @ 15:02:36
Postat av: Anonym

Skulle göra Ester! Hon är ju rund som en boll!

2009-02-23 @ 15:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0