Bakåtvänd..

Elias ska självklart åka bakvänd i bilen så länge det går, det blir väl antagligen tills han väger 25kg, sen måste han vändas fram. Men nu väger han kring 20, så inte än på ett tag.
Har mååånga gånger sett barn åka framlänges, men dom flesta har en stol iaf.. Har några få gånger sett små barn (2-3 år) åka framlänges utan någon som helst bilstol/kudde, alltså direkt på sätet.. Känns hemskt att se och jag är glad att Elias sitter som han gör. Inte för att vi har tänkt att krocka, men man vet ju aldrig.

Nattjobb inatt. Jag är så fruktansvärt trött! Fast jag sover 7-8 timmar per natt så är jag fortfarande som en zombie, fattar inte varför?! Var ju hos dojtorn för ett tag sedan, minns inte ens när. Tog ju lite blodprover, om jag hade lågt järnvärde eller det där med sköldkörteln, men har inte fått svar än.. tar det verkligen så länge?! Ringde vc idag och hon sa att en läkare skulle ringa upp mig imorgon så fick jag fråga dom. Jaja, jag är van att bli bortglömd, gjorde ju ett cellprov som jag aldrig fick svar på, fick ringa och då såg dom att brevet glömts att skikats.. Jaja, jag är ganska osynlig av mig.

Inatt ska jag försöka lösa korsord, måste hålla mig vaken på nåt sätt, cola funkar inte, provat energidryck men inte kände jag mig det minsta piggare. HJÄLP mig att bli pigg eller komma på nåt att sysselsätta mig med hela långa natten!!!

Kommentarer
Postat av: lisa

sticka vantar eller nått, det är kul och rogivande : D sen när man börjar bli hajj på det så rinner tiden iväg

2009-02-25 @ 22:18:12
URL: http://mcitalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0