4 nätter kvar nu..

Sen blir det inga mer nätter för min del! Ringde samordningen idag, kändes jättejobbigt, men jag orkar verkligen inte jobba natt längre, jag känner mig alldeles mörbultad. Somnade först 11 imorse och sov till 15. Hur kan jag somna så sent?! Jag är ju så jäkla trött när jag kommer hem, kanske övertrött.. Sen vakna och direkt hämta Elias, promenerade till dagis men åkte bussen hem, har ingen ork att dra kälken ända hem.

Doktorn ringde idag, var ju inte alls evigheter sen jag lämnade blodprov men jaja.. Allt var normalt, hade bara lite lågt blodsocker, men det kan man ju ha. Så jag är nog såhär trött och slut för att nattpassen har förstört min hjärna. Att jag är trött på nattveckorna är ju nästan självklart, men jag är ju trött fast jag är ledig. Hoppas jag blir pigg en vacker dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0