Sovit lite!

Inatt vid 6-tiden var jag sååå trött efter att lillebror hade varit vaken sen 3-4 nångång så jag funderade på att ta några sömnpiller och sova i 100 år, kanske vara lite Törnrosa. Lite fuskigt är det allt när hon fick sova i 100 år och jag knappt får sova 2 timmar i sträck!
Men jag la lillebror på mig och vi båda somnade efter en stund, Elias kom och väckte mig å Jonne vid 8, Jonne steg upp och jag fick fortsätta sova! Lillebror sov trots pussar och kramar från storebror.
Malte sov i 3 ½ timme på mig!! Kände mig nästan en gnutta pigg när jag vaknade!

Undra hur jag ska överleva helgen?! Jonne jobbar ju natt nu, eller nu sover han men på natten jobbar han. Inte såå kul med två barn då, Elias spinger upp 635372 gånger och vöcker lillebror som är lite grinig om kvällarna och vill bara äta. Så jag sitter ju fast där.. Elias behöver ditten och datten och stackarn får vänta hela tiden.
I helgen jobbar Jonne 06-18!! Och jag ska vara ensam med ungarna! Peka är inte i stan och jag kommer att vara så trött att jag kommer glömma bort att mata mina älskade ungar, dom har svultit ihjäl lagom till när Jonne kommer hem från jobbet och jag har glömt att klä på mig och har frusit ihjäl.. Härligt värre!







Pojkarna tittar film hos sin mommo.




En mommo med sina pojk-barnbarn.




Å en Maltebild.

Kommentarer
Postat av: peka

Stackars lilla mommo som inte får nå flickbarnbarn här..tur att våra pojkar är så söta iaf.

2009-12-10 @ 00:55:41
Postat av: Nina

Synd att hon får rengöra toan mkt oftare sen när dom blir rumsrena!Men hon gillar ju att städa så det ska ju inte va nå probs!

2009-12-10 @ 06:38:34
Postat av: Katja

Jaja, tjejbarnbarnen kommer och härjar med råge snart, så det ska nog inte vara nån fara med det. Söta är dom då så det räcker och blir över! Jag kan ta din bebis oxå när jag ändå knycker pekas....Så kan ni sova ikapp.

2009-12-10 @ 10:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0