Snart nytt år. En massa bilder..

Vi har redan skjutit raketer å ätit nyårsmat hos mamma. Jättegod mat, jättehögljutt och jättekul.






Noa var med och tyckte det var ganska spännande med alla raketer och tomtebloss.





Dom små barnen fick tomtebloss medans dom stora fick skjuta raketer..

Ibland är dom kompisar. Sen att detta slutade i en brottningsmatch behöver jag inte skriva..



Tadaaa, jag har fastnat på bild! Malte oxå för den delen.



Min lilla groda var finklädd minsann!

Man var tvungen att skrubba sig när det är nyårsafton. Malte tog sitt första bad i badkaret. Han har alltså badat förut, tro inte att jag aldrig tvättar min unge! Men tidigare i en balja.. Så ni vet.



Och som vanligt en bild på mina två pojkar!

Gott nytt år på er!


Kommentarer
Postat av: moster

vad fina bilder, på bilden där pojkarna badar så ser Malte faktiskt ut som en docka- så blank o fin ;-

God fortsättning på det nya färska året!

2010-01-03 @ 19:39:07
URL: http://gwm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0