Dåligt samvete..

Fick jag det dåliga samvetet på posten efter att lillebror föddes?
Dåligt samvete för att jag inte orkar med Elias just nu, försöker, men jag är så trött att jag bara ill sova!
Dåligt samvete för att jag inte träffar Peka å Noa lika ofta längre, vill ju träffa lilla Noa ju! Men som sagt.. Jag orkar inte! Idag har jag fått sova en timme medans Elias är på dagis iaf så nu kanske jag orkar leka med Elias i några minuter.. Stackars unge.

I helgen när Jonne jobbar vet jag inte hur jag ska orka, kan ju inte sova på dagen precis. Lillebror sover som bäst på förmiddagen, men då kan jag ju inte sova heller. Bokade in mig hos mamma så man kanske kan göra nånting i helgen. Gå ut och leka känns långt borta..

Och att städa.. Det gick så bra i början, men nu är både jag å Jonne så trötta att det inte blir av alls. Jag tvättar iaf kläder så ma har nånting att ha på sig.

Det blir bättre snart, det blir bättre snart..

Men ändå av någon konstig anledning så är jag lycklig mitt i kaoset, kan ligga och titta på lillebror i evigheter när han sover. Han är så underbar! Ja, Elias är minst lika underbar, men han kan vara aaaaningens bråkigare än sin lillebror just nu....

Kommentarer
Postat av: Nina

Äh, låt bara allt ta sin tid..klart att storebror inte förstår det riktigt men Peka gör nog säkert det :-P

Jag väntar bara.....håhåjaja!Orkar knappt laga mat nu, jag kanske får börja hel amma Saga igen sen så hon får nåt i sig sen?!

2009-12-10 @ 13:40:16
Postat av: peka

Men sluta! Nu får jag dåligt samvete för att du har dåligt samvete..du orkar mer snart, jag överlever! njut med din fina bebis nu istället.

2009-12-12 @ 17:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0